Di Pagi Rabu yang mulia nie menyambut syawal yang ke.14...Kadang-kadang kita terlupa dengan apa yang kita ada dan lupa untuk mengucapkan Alhamdulillah.. Bersyukur dengan apa yang kita ada dan terus berusaha unutuk hari esok yang lebih cemerlang..
Love u
Akak - 019-2816970
langsingladies.blogspoy.com
Tuesday, 20 August 2013
Bertambah Gebu lepas Raya.....
hari nie dah masuk 13 hari raya... masa ramadhan dah turun berkg-kg.. raya jer 13 hari.. naik berkg-kg.. Masalah yang sering dihadapi oleh kita-kita nie.. termasuk akak pun...uhuk2..
Fungsi Lecithin
1, Dihasilkan dari kacang soya organik - GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya, termasuk
80mg kolin & 48mg inositol.
2. Membantu mengemulasi & metabolisme lemak, trigliserid dan kolesterol.
3. Membantu pelangsingan & menghalang obesiti - mempercepatkan pembakaran lemak.
4. Menghalang tekanan darah tinggi - memperbaiki tekanan darah dengan menghalang arteriosklerosis,
mengalakkan peredaran darah.
5. kapsul 4-6 , 2 kali sehari
Fungsi Alfafa
1. Merupakan formula signature Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950an.
2. Diperbuat daripada tanaman alfafa jenis Medicago Sativa ( gred yang paling tinggi dikalangan tumbuhan
alfafa) yang ditanam secara organik di California.
3. Mencuci hati, darah dan usus - merupakan makanan yang sangat berakali bagi membantu badan yang
berasid kembali normal, menghilangkan toksik dalam badan serta membersihkan hati, dan kolon dan
darah.
4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol - mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat
yang menyerap kolestrol.
5. Kapsul 5 -10 biji , 2 kali sehari ( semasa perut kosong / sebelum makan)
So no more...
call akak..../ whatsapps
019-2816970
langsingladies@gmail.com
Fungsi Lecithin
1, Dihasilkan dari kacang soya organik - GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya, termasuk
80mg kolin & 48mg inositol.
2. Membantu mengemulasi & metabolisme lemak, trigliserid dan kolesterol.
3. Membantu pelangsingan & menghalang obesiti - mempercepatkan pembakaran lemak.
4. Menghalang tekanan darah tinggi - memperbaiki tekanan darah dengan menghalang arteriosklerosis,
mengalakkan peredaran darah.
5. kapsul 4-6 , 2 kali sehari
Fungsi Alfafa
1. Merupakan formula signature Shaklee yang mula dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950an.
2. Diperbuat daripada tanaman alfafa jenis Medicago Sativa ( gred yang paling tinggi dikalangan tumbuhan
alfafa) yang ditanam secara organik di California.
3. Mencuci hati, darah dan usus - merupakan makanan yang sangat berakali bagi membantu badan yang
berasid kembali normal, menghilangkan toksik dalam badan serta membersihkan hati, dan kolon dan
darah.
4. Menyingkirkan lemak dan kolestrol - mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat
yang menyerap kolestrol.
5. Kapsul 5 -10 biji , 2 kali sehari ( semasa perut kosong / sebelum makan)
So no more...
call akak..../ whatsapps
019-2816970
langsingladies@gmail.com
Friday, 16 August 2013
Celebrities - breakfast makan apa???
Kadang-kadang bila tengok artis orang putih nie rasa geram pulak.. tengok badan masing-masing.. cantik.. lepas beranak pun cantik lagi..
Jadi akak pun riki-rikilah.. apa depa makan untuk breakfast.. kenapa breakfast??? sebab breakfast kan the most important meal of the days...
So marilah kita share sama-sama yea..
Justin Timberlake - dia makan 2 breakfast
1. waffle dgn flax dan almond butter
2. scrambled egg
workout - lagi satu breakfast scrambled egg + protein shake
Gwyneth Paltrow - veggie omelets and smoked wild salmon with sardines and avocado on gluten-free bread.
Khloe Kardashian - opts for cereal in the mornings, choosing Kashi's GOLEAN with 2 percent milk and a cup of coffee.
Carley Rae Jepsen - same thing for breakfast every day: vanilla yogurt with granola and fruit. And if I can get my hands on some boiled eggs, I go for those, too."
Kelly Osbourne - two egg whites with low-fat cheese or a bowl of Raisin Bran with low-fat milk.
Brooke Burke-Charvet - shake that she swears keeps her full all day, containing coconut water, berries and protein powder. Get the recipe on her site ModernMom.com.
Julianne Hough - she's a fan of green juices in the morning, but also enjoys grapefruit and egg white scrambles with asparagus,
Chrissy Tiegen - two eggs over easy with turkey bacon and avocado—and she skips the coffee.
Stacy Keibler - smoothie made of organic fruits and veggies.
Akak ---Cinch caffe late shake.. yummy...
Need advice on weight management...
Call akak yea...
akak 019-2816970
Jadi akak pun riki-rikilah.. apa depa makan untuk breakfast.. kenapa breakfast??? sebab breakfast kan the most important meal of the days...
So marilah kita share sama-sama yea..
Justin Timberlake - dia makan 2 breakfast
1. waffle dgn flax dan almond butter
2. scrambled egg
workout - lagi satu breakfast scrambled egg + protein shake
Gwyneth Paltrow - veggie omelets and smoked wild salmon with sardines and avocado on gluten-free bread.
Khloe Kardashian - opts for cereal in the mornings, choosing Kashi's GOLEAN with 2 percent milk and a cup of coffee.
Carley Rae Jepsen - same thing for breakfast every day: vanilla yogurt with granola and fruit. And if I can get my hands on some boiled eggs, I go for those, too."
Kelly Osbourne - two egg whites with low-fat cheese or a bowl of Raisin Bran with low-fat milk.
Brooke Burke-Charvet - shake that she swears keeps her full all day, containing coconut water, berries and protein powder. Get the recipe on her site ModernMom.com.
Julianne Hough - she's a fan of green juices in the morning, but also enjoys grapefruit and egg white scrambles with asparagus,
Chrissy Tiegen - two eggs over easy with turkey bacon and avocado—and she skips the coffee.
Stacy Keibler - smoothie made of organic fruits and veggies.
Akak ---Cinch caffe late shake.. yummy...
Need advice on weight management...
Call akak yea...
akak 019-2816970
Wednesday, 14 August 2013
Kesihatan Sendi anda
Jangan lepaskan peluang.. Offer untuk bulan nie memang menepati waktu nye.. selepas selamat mengadap pelbagai juadah di hari raya ( .. masih lagi mengadap )... Rumah terbuka pun banyak lagi kan..
Sakit lutut, sakit belakang .. pun mulalah datang... Cepat Ambik 6 terus dan dapat FREE 1.. Nie untuk satu rumah nie...
Contact akak at 019-2816970 / langsingladies@gmail.com
Monday, 15 July 2013
GLA
Promosi untuk bulan Julai.. Jangan lepaskan peluan..
Ada tak sesiapa yang dah try bermacam-macam cara, supplement dan ubat untk menguruskan berat badan tapi tak ada hasil nye.. salah satu sebab adalah kerana ketidak stabilan hormon didalam badan.. Jawapannye-- GLA
Get one today....
call or whatsapp akak 019-2816970
Get one today....
call or whatsapp akak 019-2816970
Subscribe to:
Posts (Atom)















