Wednesday 13 February 2013

Minyak Ikan - Omega Guard


Khasiat Utama:

  • Membantu menguruskan badan - Minyak ikan tambahan yang mengandungi DHA mencegah sel-sel pra-lemak daripada menjadi sel-sel lemak dengan membunuh mereka. Akibatnya, mereka membantu dalam penurunan berat badan dengan mengurangkan pengumpulan lemak dalam badan. Di samping itu, mereka reprogram gen supaya karbohidrat dipecahkan oleh badan dan tidak disimpan sebagai lemak. Omega-3 asid lemak dalam makanan tambahan minyak ikan meningkatkan kadar metabolisme dan aliran darah, yang seterusnya membantu dalam penurunan berat badan. Ianya perlu diambil dalam bersama dengan diet protein yang  seimbang, gaya hidup sihat dan senaman.
  • Asid lemak - Omega-3 adalah asid lemak perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh badan kita, oleh itu kita mesti mendapatkannye daripada sumber makanan. Asas Loji Omega-3 tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA berkesan oleh badan kita. Omega-3 membantu rembesan prostaglandin lebih berkesan dalam mencegah prostatomegaly dan masalah membuang air kecil yang timbul daripada andrepause. Ia juga baki perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkan PMS, untuk kulit licin dan kemerah-merahan.

  • Mencegah penyakit Jantung dan strok - DHA dan EPA dapat menahan trombosis, merendahkan tekanan darah tinggi dan kepekatan darah, melonggarkan dan melicinkan salur darah, peredaran darah yang lebih lancar , maka ia adalah berkesan untuk mencegah tekanan darah tinggi dan leher yang tegang atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolesterol, menyekat darah beku berbahaya di dalam badan, merendahkan trigliserida dan LDL kolesterol, mengawal keadaan obesiti dan mencegah arteriosklerosis, jangkitan miokardium, penyakit jantung dan strok.

  • Membantu perkembangan otak janin dan meningkatkan daya ingatan - DHA adalah nutrien utama untuk otak, ia adalah penting dalam 3 bulan terakhir perkembangan otak janin, sistem saraf dan retina. Susu ibu mengandungi jumlah DHA yang banyak. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, menghalang penyakit Alzheimer, memperbaiki penglihatan, pendengaran  dan mencegah migrain.

  • Meningkatkan sistem imun dan menyuburkan paru-paru - Mengawal sistem imun, misalnya, memperbaiki alahan kulit, psoriasis, alergi, demam, bronkitis, asma, hepatitis, lupus eritematosus dan penyakit buah pinggang.

  • Menentang kanser - Kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat, kolon. Selain, ia meningkatkan enterogastritis, merangsang hati pasca pembedahan dan fungsi pankreas pesakit kanser.

  • Membantu Pesakit artritis - asid lemak Omega-3 larut ke dalam tisu rawan, ini adalah untuk mengelakkan kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia menghalang dan memperbaiki artritis, sakit sendi dan gout dengan berkesan.

  • Memperbaiki insomnia dan tekanan - Ia telah terbukti bahawa EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan meningkatkan kesihatan mental, yang termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan, neurasthenia, insomnia, autisme, hiperaktif kanak-kanak dan skizofrenia.




Sementara Offer bulan nie.. apa tunggu lagi.. ambik 6 terus dapat free 1 + free membership + cash bonus lagi... untung babe!!!
Call akak  019-2816970 or email at langsingladies@gmail.com..

Luv
Akak  

No comments:

Post a Comment