Sunday 9 December 2012

Collagen and You


TERBUKTI BERKESAN

Ujian klinikal ke atas Shaklee Collageb telah berjaya membuktikan bahawa kulit akan kelihatan lebih baik 71% stelah digunakan secara berterusan selama 8 minggu.



   Kelembapan    69%  Lebih Baik
   Kelembutan    75%  Lebih Baik
   Kedutan        80% berkurangan
   Kesegaran     90% Lebih Baik

Ramuan secara semulajadi, tiada pewarna, tiada bahan aktif, tiada gula, tiada bahan perasa, 100% tulen dan semulajadi.

Senang dibawa dan mudah diambil dan larut dengan mudah apabila dicampur dengan air. Lebih sedap jika dicampur dengan Shaklee energizing soya protein, mealshakes atau campuran jus buah-buahan.

FUNGSI RAMUAN UTAMA 

  1. KOLAGEN DARI SISIK IKAN MERAH - Sisek ikan merah adalah sumber kolagen yang premium dengan kurangnya pencemaran dan kadar penyerapanyang tinggi berbanding dengan kolagen haiwan.

  • ESTRAK BIJI CAMELLIA JAPONICA - Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik,satu emolien dan pelembap kulit yang hebat dan isoflavon,antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.  
  • EKSTRAK PFAFFIA - Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla Japonica membantu formasi kolagen dan asid hyaluronik.Dengan kemampuan luarbiasa mengikat amaun air yang banyak,asid hyaluronik akan memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut,lembap dan licin.
  • ELASTIN DARI KOLAGEN IKAN - Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel tetapi tegang,memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bergandingan dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang,anjal dan elastik.
  • VITAMIN C DAN VITAMIN B - Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.Vitamin B tutur serta dalam metabolima karbohidrat,lemak dan protin untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen didalam sel.
  • EKSTRAK KEKERANG - Glucosamine ekstrak kekerang adalah penting di dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.
  • LACTOBACILLUS ACIDOPHILUS- Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula sistem usus yang sihat yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.
 

SHAKLEE OFFER FOR THE MONTH OF DECEMBER


 
 

No comments:

Post a Comment